Daisypath Anniversary tickers

Pages

Monday, April 25, 2011

pre-wedding photoshoot: casual street


Assalamualaikum pembuka bicara. heee Alhamdulillah selesai sudah saya edit gambar shawl terbaru untuk LustfulLuv. saya nak bercerita tentang pre-wedding photoshoot pagi tadi emm actually tak pagi sangat pun wuhuhuhu sebab start dalam pukul 11pg selepas everything is getting ready =p kenapa lambat? sebab saya bangun lambat wakakakaka. sorry ek bakal si pengantin heeee. so dalam pukul 10pg kiteorang berjumpa, saya setting kamera apa yang patut tup-tup warghhhh terlupa bawa props T________T'' ekceli tu yang penting huuuu. tu lah kau gatey sangat pergi tukar beg pastu rushing aihhhh.

lokasi kali ini kat Jalan Mahkota & Jalan Besar di Kuantan. Encik Raop telah selamat sampai dari JB hari Sabtu bebaru nih. so mujur ada kedai buku kat area situ so kami telah beli apa yang patut and then buat props on the spot ngeh ngeh ngeh mujur ada otak genius di situ wakakaka =p tapi before start shooting kiteorang makan dulu weh sebab for sure penat like hell!

haaa kan betol penat like hell. bila ada photoshoot in the middle of small town macam ni, muka memang kena tebal ler. saya takpe sebab saya tukang tangkap gambar. muka clients lah yang kena berinci-inci tebalnya muahahahahaha. mereka bagus sebab ikut je apa pose yang saya suruh hehehe kalau melawan kang haku bagi sepoklite ;pp aaaa memang enjoy dan best tapi of course lah ada akibatnyaa kan? so hasil yang saya dapat ialah kaki ku telah sunburn dan juga mengalami sakit kepala akibat panas terik yang memang "itu baru panas dunia" wuhuhuhu rasakan kauuuuu (--'')

so jom layan gambar
:D :D :D

saya bersama dengan Cik Shikeen
test dulu jarak berapa jauh sebelum tangkap kat pedestrian crossing

adegan kaki-kaki

adegan bertentang mata
awwww~

hehehe ini dieorang mencangkung tuh
wakakakaka
terbaik!

kami ada masa 20saat untuk shoot this picture
adalah dalam 5 kali try
T_T''

my fav pic
major love!

hehehe sekarang ni minat buat gambar camni
sweet right?

alolololololo
cantik!


kepuasan tangkap gambar ini apabila client kita berpuas hati
quote daripada diri sendiri
:P


xoxo


save the date!

4 COMMENTS:

shikeen said...

SUKA!!!!
btw, incik raop juga berpuas hati dengan hasil anda.. ^^

Shahira said...

tq for hiring me :)

KePOchi LaTTe said...

nice la.terbaekkk..huhu mujur dah kahwin, x tau pulak adik shiela wat servis photography

Shahira said...

hehehe tulaaa kak aswa.
nnt leh bwt post weds =p