Daisypath Anniversary tickers

Pages

Monday, April 25, 2011

update blog seminggu sekali?


hye readers and bloggers. heee it is 2am now in the morning. wow hari ini hari Isnin hehehehe hari yang paling saya tunggu-tunggu selepas kerja full shift from 930am till 1000pm for 4 days direct haaa gila tak gila? saya dah naik mereng dah hu T________T'' tapi best gak ah sebab dapat OT ngeh ngeh ngeh. dahla sengkek cepatlah Sabtu depan sebab it is gaji time XD baru hari ini dapat update blog dengan membebel sepenuh hati weeee. yes I admitted that my previous entries semuanya pasal broken hearted, sad story bla bla bla and might annoyed you, sometimes but this is my blog, my personal blog. saya takde nya nak bercerita pasal orang lain. not interested with. kat disclaimer dah informed kan this is about my personal life keep changing from time to time so kalau tak sukaaaaaa, sila klik [X] pada belah atas hujung kanan skrin anda ya sekian terima kasih :)

heee masa tengah update blog ini, tengah tunggu Youtube buffering Maharaja Lawak part Nabil dan Jozan. seriously lawak like hell! kat rumah takde Astro pun wuuuu so kena lah layan Youtube hek pathetic right? Abah memang takkan layan ler benda-benda cenggini. dia siap cakap channel tv yang free pun tak tertengok apetah lagi yang berbayar wuuu (--'')

ahaks ini sudah hari lain so perenggan lain ah kan. itu cerita semalam. kena simpan dalam draft sebab wifi buat hal tetiba takleh detect waddahel T_______T'' saya geram terus off laptop. hajat memang nak update blog sebundle tapi kalau dah laptop meragam guane? maybe Acer ni merajuk kot sebab selalu maki hamun maklumlah dah berusia 5 tahun hihi. saya rindu sangat-sangat kat Vaio huuu entah bila siap kan?

oh yes saya baru je balik daripada pre-weds photoshoot Cik Shikeen dengan Encik Raop di Jalan Besar, Kuantan. meskipun panas terik memang itu adalah panas dunia sahaja tapi ternyata memang panas. bukti? terima kasih lah sebab buat kaki aku sunburn. memang pasni kena tenyeh dengan sabun lulur or what-so-ever yang boleh memutihkan balik kakikuw wuwuwuw dahlah ada line putih kat tengah-tengah (--'') hihi tapi best tauuu sebab boleh release tension setelah minggu yang menyerabutkan mensenakkan otak dan kepala etc etc etc. 3 things made me happy which were photography, ice cream and movies. biarlah penat sebab kita tangkap gambar macam tadi gila penat nak mampos tapi pheww bila tengok hasil seriously puas hati hihi nanti saya update blog pasal pre-weds photoshoot later #edisi syok sendiri =p

actually minggu lepas quite not okay for me. apart from having all the messes and problems at my workplace; I am now having some issues with my staffs but I think as long as he/she can do all the works like I said, I can give my co-operation here. obviously he/she owed me an apologize. I have to work 4 days for full shift direct from Wednesday until Saturday. it is not that easy because for sure my mind will get distracted with the problems and I felt disturbed sometimes. but now I am okay.

berlaku juga kejadian yang tidak diingini. ingatkan dah okay tapi hemm actually I am not. si dia datang ke kedai saya bersama dengan his family and his sister's friends and not forget his gf. saya dah perasan dah awal-awal dan terus tanpa pandang kiri kanan masuk ke dalam office. I just seeing thru CCTV. stalker huh? nak buat macam mana. hati saya tak kuat lagi nak menghadap dia. mesti ambil satu masa tak kisah lah panjang atau pendek untuk letting go and moving on forwards but hey itu bukan satu kerja mudah. memang lah orang cakap kalau nak lupakan something, pretend to be busy tapi bila tak busy? that is just for a while...

takpe lah insya Allah I will get thru someday. yang pasti saya dan si dia sudah berubah hala tuju masing-masing. I hope you will happy with her, insya Allah :) saya percaya Allah telah aturkan yang terbaik untuk diri saya dan juga umatNya. jadi setelah saya berjaya harung ribut petir kilat dan hujan lebat, mesti suatu hari nanti, yang pasti Allah akan kurniakan saya pelangi yang cantik dan indah. just like the lyric of Pelangi Petang, one of my favourite song all the time. kalau korang perasan lah kan lagu arwah memang menusuk kalbu awwww #mode Pelangi Petang nyanyian Allahyarham Sudirman

semalam hari Ahad. hari yang paling dinanti-nantikan sebab shift morning weee~ means boleh balik pukul 630ptg pastuh malam tu enjoy! tak enjoy mana lah juga kan just pergi ECM layan wayang ehe The Roommate. tak jadi pon tengok Justin Bieber sob sob sob. takpe lah sebab saya pun tengah sengkek kering gilaaa kot huuu dalam bank ada RM29 sahaja dengan beberapa sen. wuuu harap-harap boleh bertahan lah RM30 sampai hari Jumaat ini sebab Sabtu it is gaji time :D :D :D tapi sebelum tengok wayang tu, saya dapat dinner free dengan Afie with her clients from Bangkok. very nice guys and gentlemen too. makan kat Noodle Station memang terbaik ah sebab mereka pun familiar dengan restoran tu kat Thailand *baru tau asal dari Thailand adoihhhh*

before balik rumah, boleh lak terjumpa dengan seorang reader blog saya *thanks awak kerana sudi baca blog picisan ni* heee jumpa kat Carrefour masa nak bayar barang kat kaunter yang sama. kebetulan kan? hehehehehe segan lah jumpa Cik Suhada. orangnya putih je nak banding dengan saya yang makin hari makin gelap *sebab tu lah forever alone* hihi ada masa kita hang out sesama okay? sempat gak ah snap picture together-gether tapi dengan hp beliau. saya takde hp berkamera T_T''

me with Cik Suhada
I am looking fat in this picture
but skema kan sebab pakai spectacles
=p

picture behind my back
captured with new iPhone4
totally jealous sebab nak jugak!!!

ermm ini bukan nak buat photoshoot ek
(--'')

me with Afie
major love
she is wearing checkered shawl from LustfulLuv
gorgeous!


okay lah setakat ni je update. mengantuk teramat sangat actually. nak power nap ah jap selepas solat Asar jap lagi. heee macam banya benda je nak taip tapi seperti biasa ah loser dan pelupa sebentar. huk. pastuh leh sambung dengan photoshoot untuk shawl terbaru. nantikan update daripada LustfulLuv tau! tata ^_^


xoxo



what-a-busy-day

2 COMMENTS:

shiela-suka-suki said...

asyik pakai baju tue jek.baju lain punya la byk..aih

Shahira said...

hahaha suka sb senang =p