Daisypath Anniversary tickers

Pages

Thursday, November 10, 2011

away


hye and Assalamualaikum to all bloggers. sihat? hee saya kat sini sihat je kot cuma lately ni je stress dengan environment. ehe I mean stress since hari Selasa T_______T'' just a short update only. saya baru je lepas appraisal dengan team marketing from HQ. the result? so disaster. I think the worst ever experienced since I have been working a year ago. nak cerita ke taknak. hold dulu lah. biarlah bagi saya gembira dahulu =p

betol lah Allah akan datangkan kegembiraan selepas kemuraman ataupun kesuraman *ecehh ayat kau takleh blah ngehngeh. saya okay je. cuma a little bit ke? or banyak? stress dan sakit hati. heee. pagi nanti dalam pukul 930pg insya Allah jika diizinkanNya saya akan berangkat ke Kota Bharu sampai hari Sabtu ini heeee. kelik kapong wehhh ahahaha. last pergi Kota Bharu bulan Mei 2010 tu pun sebab kawan lama berkahwin hihi. tak sabar nak shooot shooot and shooooooooot. harap-harap cuaca pun okay :D

rindu nak tangkap gambar
semoga menjadi lebih baik
berusaha!


itu saja
hehehe kan dah cakap pendek je
;p


xoxo



:D

2 COMMENTS:

botak said...

tadi aku ke ECM. tak nampak pun kamu di sana. :P

Anonymous said...

Cuti until saturday ;)

Sha :)