Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, November 22, 2011

cetusan rasa


hye and Assalamualaikum to all. saya bajet mesti korang tak cukup tidur kan? kan? pastu sakit tekak kan? kan? hihi. same goes here =p anak tekak saya sakit, pedih dan perit semalam je lah. hari ini going back to normal tapi rasa perit tu still ada. sebab? menjerit-jerit terjerit-jerit depan screen tengok bola. pheww aksi memang betol nak bagi aku heart attack. kawan sebelah, orang sebelah kiri kanan belakang ehe depan takde sebab saya memang duduk depan sekali teheeee dah habis maki dah pemain tengah aka Fakri tuh. aihhh geram lak saya tengok dia main. camne lah si coach boleh bagi dia untuk penalti? perghhh memang menduga hati dan perasaan! ehe thanks to KFCM sebab selamatkan bola last tuhhhh. dan yaaa saya mengaku ini adalah pertama kali saya menonton match bola sepak versi Harimau aummmmm #proudtobeMalaysian :D :D :D

cerita semalam adalah pasal bola pada sebelah malam dan photoshoot pada sebelah siang. buat tebiat gamaknya ehe takpun versi menggedikkan diri. awww terasa model tak bertauliah lak. dahla demam-demam boleh lak photoshoot tengah panas. ah lantak! saya asyik snap gambar orang je kan so ini lah masanya nak meng-expose-kan diri hihi. bertempat di rooftop ECM *tempat saya bekerja* adalah pose dalam 15 minit dengan bantuan my staff. mujur ada orang yang boleh harap hihi. means tau lah posisi mana yang nak kena ambil etc. hasilnya? stunning. eceh puji diri sendiri nampak (--'') gambar akan di post kemudian. ini kat tempat kerja hikhik.

kalau perasan saya sudah jarang menulis. hmm sekarang ini lebih suka memendam rasa. atau saya pun tatau apa yang saya rasa sekarang. numb. dull. and dumb. nak melepaskan di dalam blog ini tapi takde mood akibat tekanan dari sekeliling dan of course tempat kerja. rasa macam confirm je nak resign next year. if nothing happens, I just stick to my plan. Emak pun seems okay sebab dia pun minta saya tukar kerja. senang untuk future. so far takde lagi rezeki even sudah hantar berpuluh-puluh resume. sighhhhhhh.

tak baik kan mengeluh? takpe. maybe rezeki saya kat tempat lain? Alhamdulillah dalam bidang fotografi ini boleh lah cari makan sket. adalah ruang untuk saya mencari rezeki dengan cara saya yang tersendiri. at first my parent macam tak bagi galakan sangat tapi bila tengok saya dapat job sana sini, mereka sudah pun faham :') maybe in the future, saya akan buka bisnes dalam bidang ini, who knows right? only Him. sekarang ini hanya buat yang terbaik untuk diri sendiri dan keluarga. tapi btol lah kerja saya ini macam hmm tak adventurous. saya sukakan cabaran untuk diri sendiri. bila lah dapat merasa travel sensorang? adehh. dahla kerja macam ini susah nak dapat cuti. apetah lagi cuti panjang T________________T''

banyak lak kan saya membebel. sekadar omongan kosong. hihi nanti kita bercerita panjang lagi. kerja kat sini pun takdelah banyak sangat sebab dah siapkan apa yang perlu pada minggu lepas. esok lusa saya full shift lagi sobsob. penat lah serious terasa penat (-_-)'' takpelah asalkan rezeki halal kan? got to go. muahhhh!


xoxo



I hate Tuesday

3 COMMENTS:

I am Fara said...

rzk ada di mana2..yg penting hati mau happy!

jihajamil said...

gud luct in ur future. xsaba nak tgk ur pix !. cantek cantek sume. mcm nak blja je ngn u amek pix.

Shahira said...

thanks lovelies :)

heeee thanksss!
blajar sendiri je ^_^