Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, November 1, 2011

1.11.11


hye and Assalamualaikum to all bloggers and readers :) long time tak menulis huh? ini entry saya yang pertama di bulan November. erk? T_T'' cepatnyaaa masa berlalu. umur pun makin tua hukhuk. boleh kira je berapa kerat sangatlah entry di bulan Oktober. bukan malas tapi takde mood :'( sobsob. susah gak nak menulis kalau takde mood ni nanti jadi entry sampah. hehehe am I right?

haaaa cuba teka di mana saya berada sekarang? di dalam ofis tercinta. yups saya memang sayang company sesangat. muah sket muah sket. jam sudah pukul 1134pm dan ini merupakan malam kedua saya kena shift malam. start from 10pm until 6am tu pun paling maksimum lah. macam pagi tadi kerja habis dalam pukul 540am. punch out with my staff seorang pastu trus drive thru McD untuk breakfast.

heee kedai saya ini mengalami sedikit renovation sebab most of tiles sudah terangkat sebab ada pergerakan udara yang terperangkap dari bawah. siap sudah pecah-pecah haaa. sadis kan. actually kena sebulan yang lepas tapi sebab tiles takde so kena postponed. ni mujur tiles ada so aku lah yang kena jaga (--'') seronok juga sebab takyah datang kerja siang ngehngeh cuma kerja malam je. tak terasa mengantuk pun sebab kat rumah pun tidur lambat kan. so balik rumah pagi-pagi buta, solat pastu terus lah menidurkan diri sampai petang =p

hihi ini update sekejap je. esok lah nak update pasal cerita macam-macam adooooo. tupun kalau terjaga daripada surgaaaaa awal hihi. tidur itu nikmat. tapi tak sama dengan tidur siang dan malam. tidur malam bila bangun rasa segar bugar tapi tidur siang? bangun aku dapat migrain dan blur bengap gitu T_____T'' till then okayy. nak kena sambung kerja kat luar. babai :D

layan gambar jap sepam dua

tiles yang rosak sudah dibuat keluar

panjang tak panjang

hai nama saya Shahira
mohon lempang
T_T


xoxo



transform into a bat!

2 COMMENTS:

NADIA RAJAMI said...

rajin nye sis bkerja..:)

Shahira said...

ahaha terpaksa merajinkan diri.