Pages

Saturday, December 26, 2009

nak jugak pakai tudung ekin tapi...




pasrah jelah Sha yang muka kau tak sesuai kot pakai tudung ala-ala Ekin. huk huk T________T saya merasa sangat sedih dan tak berkeyakinan nak pakai tudung camtuh. hik. terasa juga laa dalam hati ini nak ubah imej daripada pakai selendang plain yakni kaler hitam or tudung bawal hitam kepada tudung yang kaler-kaler corak paisley ke polka dot ke stripey ke T_______T''

lawak tak lawak tengok muka saya ini
tembam dan pelik semacam
T_________T

ya daku loser
L-)



okay sekian terima kaseyyyyyy



xoxo


huhu mode

5 COMMENTS:

Liyana said...

berusaha lagi..=)

Shahira said...

hek.
tak sesuai kan?
T___T

nadirah said...

you just need to find the perfect one for ur face.tudung ekin yg ada x semua sama.tgk jenis kain n jahitan oningnye tu..aku at first pon xde jumpa yg ok ngan muka, to now dh jumpa.so ko kena pandai pilih la.n klu btl nk pakai kena willing to sepnd duit sket la utk cr yg ok..hehe

Shahira said...

huuuu.
kne cari ariani ek.
:p

aku nak ubah imej utk 2010.
T____T

RoseHana said...

aku pum ade satu tp sekrg bru sekali pki..huhu..sbb mcm xsesuai..wuwuwuwu..mmg kena cr yg sesuai..tp yg satu tu aku beli mahal..wuwu..1rat tao..huhu..tp xkena jgk..haish.