Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, June 8, 2010

tourist guide punya ceritera


ingat lagi tak teaser saya sebagai tourist guide :) yes saya dapat juga akhirnya gambar by email oleh Cik Ayin tapi ini baru sedikit tapi takpelah. hehehe. gambar ini daripada DSLR her sis, Nikon D40x kit lens 18-55mm. saya malas nak bawa saya punya hihi. acara dimulakan dengan lunch di Sushi King, ECMall. korang percaya tak ini first time saya masuk restoran ini? (--'') pathetic bukan? hahahahaha. saya telah order okonomiyaki. murah jek sebab masa itu takde sen dalam wallet T________T okonomiyaki ini saya tidak sempat makan semasa di Jepun sebab ragu-ragu tentang status halal. best woo!

mau juga pose!
:D :D :D

takoyaki
recommended by me to Cik Ayin

okonomiyaki
RM6.90
jika di Jepun harga lebih kurang RM40 tapi besarlah saiznya
yummy!!

okay selepas burp!! alhamdulillah... kami terus gerak ke Teluk Chempedak. oh baru saya tahu mereka ini amat sukakan pantai. apa lagi camwhoring lah! orang toksah cakap bapak punya ramai. nak warganegara apa? macam-macam ada. kah kah kah! timing macam ini memang lawa nak tangkap gambar sebab warna laut memang membiru betol membuatkan orang dari KL tersebut memang teruja ;p

Checkers blouse: Divided by H&M
Black cardigan: ROMP
Peach quilted slingbag: MNG
Skinny jeans: Levi's Jeans

mula-mula tuan tanah kena posing dulu
sambil minum vanilla shake
:D

pastu posing dengan tuan punya DSLR
her sis
teeeheeeeeee
;)

citarasa kita memang sama
MNG slingbag

memang boleh buat wallpaper ni
:D :D :D

nanti jika nak bertandang lagi contact me!


xoxo


weeehuuuu~

2 COMMENTS:

akiss. said...

sling bag mng tu santek ok!

Shahira said...

heee tengs :)