Pages

Sunday, March 21, 2010

e-day


pada tanggal 20 Mac 2010, kawan sepermainan ku pada zaman kecil-kecil dahulu telah selamat bergelar tunangan orang. dijangka melangsungkan perkahwinan pada 3 Julai 2010. tak lama dahtu wahai Ain jadi sila buang perangai yang merepek-repek. ketawa mengilai terkekek kekek ngahahahaha sama je 2 x 5 dengan aku T_________T

well, a big congratulation to her. majlis berjalan lancar meskipun hujan agak lebat pada pagi hari. hujan rahmat tuuuuuuu. saya sebagai main photographer telah cuba sedaya upaya saya untuk mengambil shot yang terbaik. kena cover sedikit sebab datang ni pun pakai baju kurung. aih. so tak boleh lah nak tertonggeng tonggeng (--'')

so enjoy the pictures!
















gambar di atas telah ditangkap menggunakan lens 18-200mm
edit gambar pun secara amatur
T__________T

bila mau belajar Adobe Photoshop?



xoxo


raikan chenta

3 COMMENTS:

LORD ZARA 札拉 said...

walamak~

berbaju kurung dan menembak sayang?

.ieLah. said...

ain memang gelak besar kan sha..haha

Shahira said...

aah ko bygkan lah zara cmne aku nak menembak?

yup ielah.
mulut tak henti2 pot pet.