Daisypath Anniversary tickers

Pages

Wednesday, March 24, 2010

sehari tidak update


wah. since balik dari Jepun ini rasa seperti tidak bernafas. saya rasa macam PM lak busy gila-gila. adeh. itu luahan bff saya. dia merasakan saya ini busy mengalahkan PM kita hik. lebih busy semasa saya berada di Jepun. semasa di sana, saya keraplah ber-ym dengan beliau. gosip sana sini. chit chat tapi sekarang? aih. masa untuk diri sendiri pun tiada. baju pun tidak sempat hendak basuh since minggu kedua berada di UTM T_________T tulaaaa ada masa lapang pergi membazir. kan sudah merasa kerugiannya. isk.

hari ini hari kedua saya jadi usher untuk seminar di fakulti saya. ya Allah penat memang terasa. eventhough kerja senang je. tunjuk jalan, senyum sampai ke telinga tapi serius penat. kehulu kehilir dan entertained mereka. huhuhu. itu bukan perkara yang mudah. tapi mestilah ada perkara yang best. iaitu makan free! yes. jimat belanja saya selama 2 hari. seperti semalam selepas je habis seminar dalam pukul 5ptg kami bertolak ke Kukup. ngahahahaha. baru tahu Kukup itu tempat apakah? salah satu taman negara di Johor dan terkenal dengan kepelbagaian spesies paya bakau. jika tidak silap semalam ada 27 spesies. kami semua naik bot. ala-ala tour de Kukup Island dengan bot lah. sama je saya rasa seperti di Kuantan pun ada juga khidmat camni. naik bot tengok hutan paya bakau. oh pencinta alam betol :)

selepas itu dalam pukul 7ptg kami pun mengadap dinner yang amat lazat. seafood! first time in my life makan udang harimau yang disalut dengan nestum. hiks. pastu mulalah gatal hidung T________T aku alergik lagi wawawawa. ada sotong goreng. itu aku geli nak makan sebab pelik. macam digoreng dengan kelapa pun ada. makan pun bunyi kruk krak kruk krak. pastu meratah ketam bersalut cili yum yum. saya pun apa lagi. rezeki depan mata kerja daku meratah...! hihi. tapi bila balik bilik terus sakit perut (--'')


sekian update kali ini



xoxo


tiada gambar

4 COMMENTS:

MiYOKO SuKi said...

mcm sedap je udang di salut ngan nestum tuu...

kalo blk kg, selalu gak jln2 kt kukup..tp, tak penah lak naik bot tgk paya bakau...

Shahira said...

huhuu.
u should try naik bot.
bln7 tuh kan tmn negara da bukak.
skg tutup under construction.
yup mmg bestttt udang salut nestum.
means just goreng je dulu bg rangup.
pastu salut dgn tepung.

liyana yang comel said...

aku ke bbf yg ko maksudkan? haha but its true said lah.ko mmg bz.nyampah aku.ko free time memlm time aku ngantok kan.byknye nk ngadu kat ko...

uhuuu~ aku yg comel~

Shahira said...

perasan la ko...
geli ah comel.
wek.