Daisypath Anniversary tickers

Pages

Friday, September 17, 2010

khazanah di dalam beg saya


hai pekabar? still dalam mood raya? yeah me too. tapi hari ini duduk rumah je sebab emosi tak menentu huhuhuhu. tatau kenapa T________T my migraine is back huaaaa so yeah prefer nak duduk dalam gua kalau boleh. kali ini nak jawab tagged dari Cik Sapphire. dia nak menyelongkar beg saya. so marilah selongkar. ada apa di dalam beg Cik Shahira.

saya bukan jenis suka bawa handbag yang besau besau tuh. paling besar pun hobo tapi dah jual sebab tak guna sangat huhuhuhu. bag yang menjadi pilihan saya sekarang either clutch or slingbag. clutch tu kalau rasa nak bawa barang sket je tapi slingbag ni kalau nak bawa barang yang dirasakan banyak. oh eh?

my favourite bag was quilted slingbag by MNG. dibeli pada tahun lepas di KLCC setelah mengepow mak kesayangan muahahahaha. bila lagi kan? anak yang baik tak boleh pow selalu. sekali sekala boleh lah kan? hikhikhik. disebabkan selalu sangat pakai maka nak kata hancur gaklah kena tibai. tapi depan still nampak lawa. belakang jelah just terkoyak sket quilted tu sebab bergesel dengan baju or jeans huuuu.

lets check it out!

kami peminat bag MNG

peminat setia beg koleksi MNG
sesuai lah dengan saya yang tak seberapa berduit ini
affordable lah untuk membeli sekali setahun
(--'')

agak-agak banyak tak khazanah dalam slingbag ni?
jeng jeng jeng

1. shades; amat penting lebih-lebih lagi pada musim summer T_T
2. lipstick; baru nak bergiat aktif huhuhuhuhu
3. lip ice; berangan nak ganti Lisa Surihani?
4. pen; senang nanti nak isi form tak payah guna public pen huhuhu
5. miniature Davidoff Cool Water EDT; sembur je bila perlu ;p
6. pendrive 256MB; pendrive pertama kali dalam hidup
7. mini daily planner; spesel sebab beli kat Jepun
8. purse; beli untuk diri sendiri sempena konvokesyen tahun 2008
9. tisu; WAJIB ADA
10. iPod Touch; untuk ber wifi dan mp3
11. handphone; for call/sms but without 3G/mms T_____T


okay saya nak tagged:


itu saja update untuk hari ini
esok mesti buat update untuk raya
okay entries saya
hihihi



xoxo


lapar!

8 COMMENTS:

soffea said...

suke la beg warna merah tu. cantik ;)

hey. boleh kot ganti lisa surihani nanti. kne salu pakai lipice la. hihi.

Shahira said...

bag merah tu my fren punya huhuhu.
kenela jadi secantik dia baru dpt jadi model.
T_T

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

lawa la beg kamu wei!

^^

Drunbella Khoo said...

i kena tagged?
hahaha.
=D
okayy nanti saya bikin ini entry.

Shahira said...

hee thanks zara.
da buruk la skg.
huhuhu.

Shahira said...

yeshhh sila buat cik bella!

pujah said...

ko akan menyesal bile ko tgk barang dlm handbag aku

Shahira said...

tak tak.
sila sila!