Pages

Wednesday, September 1, 2010

okay tak?


ini Heliza Helmi
dia memang comel kan?
pakai je tudung atau shawl pape mesti nampak comel
she is like my idol for now
;)

gambar ini dicopy daripada fanpage Facebook beliau
heee nak mata macam tu boleh?
:D :D :D

****

dan ini saya wakakakakakaka

tetiba nak pakai macam ini
okay ke tak?
pakai jelah untuk iftar kat luar hari ini
hihihihi



xoxo


nak shawl tuuuu!

11 COMMENTS:

LORD ZARA 札拉 said...

Bulatnya mata Heliza!

wewiit~

dan kamu pun comel la sayang!

akiss ferrero. said...

eh sama lah kita. mmg selalu browse gamba die. comel gilak! tp xreti la pakai shawl mcm tu. ;p

.ieLah. said...

sha nampak pucat lah! :(

nurayunni said...

dua2 comel...

miss leya said...

wear contact lens sha..yg besarkan mata tu...hehe..

Shahira said...

nak mata macam heliza tp tak reti nak pkai contact lens hihihihi.
eh org tgk kat shawl lahhhh bkn kat mata.
;p

Shahira said...

ielahhhh....
muka sha pucat sb tak pkai pape pon kat muka tuuuuuuu.
wuuu T_T

Drunbella Khoo said...

hey hey anda makin ke hadapan.
tahniah!
=)

Shahira said...

muahahahaha just try n error je cik bella.
:D

farah diaz said...

nice...cmne nk pki tudung cmtu eh??

berBW jap~

Shahira said...

heee.
kene pkai dgn 2 inner syria.
pakai sebelah menyebelah.