Pages

Tuesday, February 9, 2010

mengemas barang part I


alhamdulillah saya sudah habis mengemas barang souvenir yang bakal dipos balik dengan kapal terbang kargo pada hari Jumaat ini. rasa macam berat je barang yang nak diangkut ini. blom lagi masuk dengan baju, seluar, kasut dan nota T______T'' kerap kali kawan-kawan saya sindir "kau tak sewa kontena ke?" cis. sindir secara tulus ikhlas btol. hendak je pura-pura bengap buat tidak faham kata-kata mereka eh kau cakap apa? aku tidak faham (--'') hahahahaha tidak terasaaaaa pun! yang penting saya puas shopping. balik Malaysia sudah bertekad hendak resign title shopaholic. huhuhu. boleh jadi malam ini tidur awal setelah penat bekerja. ceh.

borang questionnaire tidak terisi sebab malas
lepas bulatkan jawapan minta respons pula
aih
motif beli majalah bahasa nihongo berharga RM22?
fesyen yang superb stylo mylo
kopak wallet aku

1/4 daripada jumlah sebenar souvenir
(--'')

hehehe
inilah chopstick kawan-kawan
MADE IN JAPAN tau
Sushi King blom tentu ada
kah kah kah

masih dalam proses membalut

selepas dibalut
3/4 daripada jumlah sebenar souvenir
b

hajat esok pula hendak mengemas baju dan baju dan baju
T_________T''



xoxo


mengantok mode

4 COMMENTS:

Cik Puan Drunbella said...

rajin betul siap balut.
hihihihi.
>___<

Shahira said...

huhu.
yg tu mmg da siap balut.
org kedai balutkan.
bagus kan org jepun ni.
:D

Cik Puan Drunbella said...

uiisshhh.
bagusnye dowg neh.
da lah rajin.
sopan santun pulak thu.
=)

Shahira said...

tulaaa.
bile ntah rakyat msia nak jd cm mereka.
aih.