Pages

Sunday, February 14, 2010

mood major love


hari ini mood major love. it is not about today is Valentine's Day. but today is my 3rd anniversary with Encik Ikhwan. shared our laugh & tears together. people said the 1st 3 months in the relationship is important because from there we could see and feel if we are comfort and serasi hahahaha sorry hilang ingatan apakah serasi dalam English. okayy go on. so I hope this relationship will go to the next level. Insya Allah. LDR is quite hard for me to adapt... that is for sure...!

lagipun hari ini juga 3 orang kawan saya akan memasuki fasa baru dalam hidup mereka. sorang itu selamat menjadi isteri orang. sorang lagi selamat menjadi tunangan orang. da sorang lagi ini selamat dirisik. amin. ceh cam ada peringkat pula kat sini. hal perisikan - pertunangan - perkahwinan. sorry babe tidak dapat pergi ke majlis kamu. hendak buat macam mana berada jauh di perantauan T_______T'' congratulation. baru terasa sedar diri ini sudah tua dan semakin tua...

mahu layan cerita romantik ini
puas malam tadi men-download
500 Days of Summer

ceh
mentang-mentang mood major love
belakang tabir pun warna merah
(--'')



xoxo


love love love

5 COMMENTS:

ikeyz said...

compatible..
(=_=)'
hehehe...

Ah Fatt said...

cepat2 ler ko kawen
amin

YaMie said...

uish cmne kamu dload film itu, free ka

hans said...

500 days summer tu best
tapi aku tak dapat habiskan
mesti tetidur depan laptop
hahaha

Shahira said...

ikeyz: weh jgn lupa bg gmbr ko!!

ah fatt: amin. doa2kan lah huhuhu.

yamie: saya dw thru utorrent sis!

hans: hahaha da try tgk 2x da ni tp mesti tetdo. aura tdo lg kuat!