Daisypath Anniversary tickers

Pages

Sunday, December 26, 2010

story of tonite


I don't want to be like this
I am stronger than yesterday

hari ini sudah menjengah ke tarikh 26 Disember 2010. sekejap je masa tup tap berlalu akan say hye to 2011 dan say bye bye to 2010. tahun 2010 merupakan tarikh yang pheww boleh tahan banyak dugaan cabaran yang kena tempuh sebelum dapat merasa manis madu sesuatu hasil. ehe apa aku melalut ni tapi lebih kurang macam tu lah. nanti nak buat satu entry khas tentang tahun 2010 pada akan datang.

malam ini tidak keseorangan. Cik Hana teman saya tidur tapi lain bilik. dia nak tidur kat bilik saya. tau lah katil saya empuk ;p sekarang ni pun masing-masing pakai sensorang laptop. hihi mujur laptop lama saya sudah dibaiki. nak kira dalam rumah ini ada empat laptop tsk. Abah pun sekarang sudah pandai melayari blog wahahahaha. tu pun ada hajat nak buat akaun Facebook tapi dibantah sekeras-kerasnya oleh tuan punya blog hehehe ;pp Emak pun surf gak semata-mata nak tengok Facebook (--'') tu je lah yang beliau reti selain daripada Microsoft Office wahahahahaha :D :D :D and of course kalau Along balik dengan laptop beliau yang kipasnya rosak kot *dah sound awal-awal HP tak bagus tapi pergi gegatal gak beli*

eh sudah terlari daripada topik awal ni. hum. hari ini perasaan bercampur baur lak. kenangan lama menggamit kembali. tatau ah kenapa. pastu boleh lak pergi try baju yang sudah siap dijahit tapi tak terpakai. terletak je nampak. tapi masa try baju tu rasa sayu sedikit. macam saya tak percaya yang dahulu saya sudah ke arah tersebut tapi sekarang saya sudah buat U-Turn dan melalui satu fasa kehidupan baru. Alhamdulillah life is goes on and keep on better and better. takpelah baju tu boleh je guna untuk occasion lain. umm takde rezeki kan? :)

lately saya suka dengar Traxx Fm. best seh daripada Fly Fm dan Hitz.fm. tatau lah kenapa tapi lagu omputih kat radio ini best woooo. morning crew pun best woooo. suka suka suka! sekarang ni pun tengah dengar lagu kat radio ini sambil menaip di laptop hehehe update blog lah sengal! sambil mendengar Cik Hana ini membebel-bebel dan minta disepak terajang sekali sekala wakakakaka ;pp

okay lah tu je nak update. takde cerita sangat pun. esok hari keenam saya berpuasa nazar. tadi pun rezeki murah hehehe sebab dapat donut Big Apple, air kotak dan gula-gula for free! semua staff dapat macam kengkonon hadiah untuk Krismas hahahaha takpe rezeki-rezeki. ni lak baru je pas makan mini tart yum yum best ^^ burp! sebelum tu dinner or supper dengan Cik Hana iaitu teh ais, teh o ais limau dan nasi goreng USA. tak best pun cehhhhh tapi sebabkan lapar tibai je laaaa (-_-)''


tengah tunggu Mr. Bruno Mars call
tapi entah bila sobs
goodnite everybody
zZzzZZZzz


xoxo



esok mereka balik yeay!

1 COMMENTS:

Encik Psychopath said...

hye. saya bruno mars. saya lupe no awak ;(