Pages

Monday, January 18, 2010

mari belajar mewarna atas sapu tangan


oke
ini Laut China Selatan
sebenarnya jari ini nak tunjuk kat peta Semenanjung Malaysia
betapa hati ini rindukan tanah air tercinta
ecehh ecehhhhhh
(--'')

let me story first what is the hell of this? macam kembali ke kelas tadika je rasa huhuhuhu. kelas untuk petang tadi ialah "The Hand Drawn Yuuzen Dyeing". when you come across the word of Yuuzen, you immediately think of the Kimono. thus, is synonymous with the Kimono, which represents ethnic cloth. just one sheet of the Hand Drawn Yuuzen Dyeing needs about 20 to 35 different stages to complete the process. mak aihhhhhhh. penat tuuuuuuuuuu. yang ni pun tangan dah lenguh dek asyik mewarna cam budak umur 5 tahun T_____T

okelah jom layankan gambar
ii desuka?

sensei untuk hari ini
nama beliau pun saya sudah lupa
T____T

tak sabarrrrrrrrr nak mewarna
sudah lama tidak menjadi artistik

bismillah...
memang tak campur langsung dengan air ye

heeee siap pun mencampur adukkan warna daun momiji
lawa kan?
bukan LAWAK oke

oh mesti posing itu wajib!

ya Allah memang penat betol
menduga hati je nak kaler ikut line
(-_-)

tengok tengok
kan betol cakap lenguh
sampai menterbalikkan kain

hasil gigih selama sejam

tadaaaaaaaaaaa!
sila bangga!
sniffffffffffffff

hasil artistik Shahira
siap dengan sign
terbaik lah
*perasan betol*
eh sensei puji tau
*jouzu desu*

siap dapat plastik
haru betol
memang gigih!

para peserta untuk petang ini
mujur saya memakai baju yang dapat menyerlahkan diri ini
hahahahahahahahaha
statement keji!

oke bye!



xoxo


colour-ish mode

0 COMMENTS: