Pages

Monday, January 18, 2010

percubaan pertama


muka riang ria nak ke kelas

posisi muka tunjuk banyak tahi lalat
itu menawan oke

oh tidak suka posisi ini
nampak ketembaman melampau

hajat nak buat kawaii desu
tapi terencat je tengok

saya memang nampak gemuk depan cermin
tapi kat luar biasa-biasa je
*ayat memang tak sedar diri*

yes! hari ini berjaya juga memakai tudung style vintaj. haaaa pakai tibai je nama sebegitu rupa. ada lah kohai saya mentanya bagaimana hendak memakai tudung macam ini. hanya dengan shawl biasa pastu pinkan kat belakang kepala. make sure ketat. pastu lilit laa nak lilit macam mana pun. asal dapat bernafas dengan sempurna sudah :D




xoxo


fashionista mode

6 COMMENTS:

Kapten Luffy said...

kau ni bukan kat malaysia kan?

Shahira said...

heeee.
tak.
kat jepun lah.

TiTin said...

comella u pakai cam niii...
nk try pakai tdg camtu gaklaa.. :)

Shahira said...

heee.
just try.
mesti lawa :D
postlah kat ur blog.

Kapten Luffy said...

memang budak comel ni
hehe
memang cumel orgnya

Shahira said...

hihi.
comel akibat kecomelan badan yg semakin meningkat semasa fuyu.
sobs.
troskan penulisan anda kapten luffy!
dtg sini baru kenal anime one piece.
(--'')